ЧЕТВЕРТИЙ ПОДІУМ ПОСПІЛЬ ДЛЯ КОМАНДИ SIGNATECH ALPINE MATMUT

  • Завдяки третьому місцю Ніколя Лап’єра, Андре Неграо і П'єра Тір'є команда Signatech Alpine Matmut четвертий раз поспіль піднялася на подіум на трасі Фудзі Спідвей в Японії.
  • Чотири подіума у всіх чотирьох минулих перегонах суперсезону дозволяють Alpine A470 зберігати лідерство в Чемпіонаті світу з автогонок на витривалість в категорії LMP2 перед етапом в Шанхаї, який відбудеться 16-18 листопада.
  • У цей вікенд команда Signatech Alpine Matmut також була нагороджена за перше місце в гонці «24 години Ле-Мана».

12 жовтня, через 10 днів після офіційного і остаточного оголошення команди Signatech Alpine Matmut переможцем у своїй категорії на 86-й гонці «24 години Ле-Мана», керівництво і пілоти отримали трофей з рук президента Західного автомобільного клубу П'єра Фійона.

Гонка «6 годин Фудзі»

Незважаючи на часті затримки через неправильно встановлені жовті конуси, команда відпрацювала по максимуму і показала найкращий час у другій сесії вільної практики.

Після заключної сесії, де був зроблений упор на контроль зносу шин, вийти на кваліфікацію було довірено Андре Неграну і П'єру Тір'є. За підсумками напруженої боротьби екіпаж привів свій Alpine A470 на четверту стартову позицію в категорії LMP2.

У неділю гонка почалася на мокрій трасі. У цих складних умовах Ніколя Лап’єр показав прекрасний старт і вийшов на друге місце, а в наступні півгодини і зовсім став лідером. Траса почала підсихати, але все ще залишалася досить слизькою. Після рестарту Ніколя Лап’єр не впорався з постійно мінливими умовами на треку і відкотився на п'ять позицій назад до кінця першої години.

Команда зреагувала негайно, поставивши сліки, коли той закінчував свій третій відрізок на трасі. Безпосередньо перед екватором гонки Alpine №36 повернувся до трійки лідерів. Сівши за кермо, П'єр Тір'є впевнено проїхав два своїх відрізка і зміг відірватися від переслідувачів і наблизитися до автомобіля №38 команди Jackie Chan DC Racing.

Андре Негран також впевнено відпрацював на двох своїх відрізках і з гарним запасом йшов третім перед тим, як поступитися місцем Ніколя Лап’єру в останню годину гонки. Бразилець повернувся за кермо на останні 30 хвилин і впритул наблизився до Хо-Пін Туну. Йому вдалося скоротити відставання від другого місця, але часу залишалося занадто мало, і в підсумку він залишився третім.

Філіп Сіно, директор команди Signatech Alpine Matmut:

«Є певне розчарування, але також є і ряд позитивних моментів. Після Сільверстоуна ми показали помітний прогрес. Всі спрацювали краще, ніж раніше. Це стосується команди на піт-стопах, інженерів, які готували автомобіль, і пілотів, включаючи П'єра, який провів чудову гонку. Це дозволило нам досить швидко вийти на першу позицію, і ми три рази ставали лідерами завдяки вдалим піт-стопам. Після прикрого інциденту через погодні умови, нам вдалося відіграти більшу частину втраченої хвилини. Ми як і раніше займаємо першу сходинку в Чемпіонаті, а це дуже важливо для збереження концентрації і мобілізації зусиль. Попереду ще багато гонок. Пройшла лише половина сезону. Ми завжди повинні бути попереду, і саме цим ми займаємося з початку року».

Ніколя Лап’єр:

«У мене змішані почуття з приводу результатів. Ми явно могли претендувати на перше місце. Але нам трохи не пощастило, і мій розворот на другому відрізку, можливо, коштував нам перемоги. Спасибі всій команді за відмінну роботу - наш автомобіль був дуже швидким протягом усього уїк-енду, і це дозволило повернутися в трійку. Мета на Шанхай - зберегти лідерство в Чемпіонаті, і ми зробимо все, щоб добитися цього».

Андре Негран:

«Ми виступили добре. Протягом усього вікенду ми тримали відмінну швидкість, налаштування були ідеальними для будь-яких умов. Перемога була на відстані витягнутої руки, але в автоспорті, часом, це та відстань, якої не вистачає до першого місця. Ми як і раніше очолюємо основну класифікацію, хоча і випереджаємо друге місце лише на одне очко, але в кінцевому рахунку тільки це і має значення. Ми докладемо максимум зусиль, щоб зберегти цю динаміку в Шанхаї і до кінця суперсезону».

П'єр Тір'є:

«Ми все-таки сподівалися не на такий результат, але я віддаю перевагу зосереджуватися на хороших моментах, яких було набагато більше, ніж поганих. Мені сподобався той темп, який ми тримали в гонці. Ми показали серйозний прогрес у порівнянні з Сільверстоуном, і це обіцяє непогані перспективи на частину сезону. Я впевнений, що в Шанхаї у нас буде швидкий автомобіль і достатня мотивація для перемоги».

Класифікація гонки «6 годин Фудзі» в класі LMP2

1. Jackie Chan DC Racing №37 - 217 кіл

2. Jackie Chan DC Racing №38 +26,087 с

3. Signatech Alpine Matmut №36 +44,398 с

4. TDS Racing №28 +1 коло

5. Larbre Competition №50 +6 кіл

6. DragonSpeed №31 +12 кіл

7. Racing Team Nederland №29 +13 кіл

Трофей для команд в класі LMP2

1. Signatech Alpine Matmut №36 - 87 очок

2. Jackie Chan DC Racing №38 - 86 очок

3. Jackie Chan DC Racing №37 - 86 очок

4. DragonSpeed №31 - 55 очок

5. Larbre Competition №50 - 38 очок

6. Racing Team Nederland №29 - 37 очок

7. TDS Racing №28 - 30 очок

 

 

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.